EN

Bent u niet tevreden over de manier waarop u door een medewerker van Heidehuizen Expertise bv. bent behandeld, dan kunt u een klacht indienen.
Wat is een klacht? Voor Heidehuizen Expertise bv. is dat iedere melding van een klant, waar uit blijkt dat Heidehuizen Expertise bv. niet aan diens verwachting heeft voldaan. De melding heeft niet het karakter van een snel te verhelpen misverstand of gebrek aan informatie. Het is duidelijk, gelet op de teleurstelling bij de klant, dat dit de aandacht verdient op een hoger niveau in de organisatie.
U kunt een klacht schriftelijk indienen via het klachtenformulier hier onder.
De ontvangst van uw klacht wordt door ons schriftelijk bevestigd. De behandeling van een klacht duurt bij voorkeur niet langer dan dertig werkdagen. U krijgt beargumenteerd bericht als de termijn wordt verlengd.
U kunt geen klacht indienen als hetzelfde voorval als eens eerder is ingediend en behandeld is door Heidehuizen Expertise bv.. U kunt geen klacht indienen als de gebeurtenis waarover u klaagt meer dan zes weken geleden heeft plaatsgevonden. Ook als er al een gerechtelijke procedure of een opsporingsverzoek loopt tegen deze gedraging, kunt u geen klacht bij Heidehuizen Expertise bv. indienen.

voor ons is kritiek een goed advies!

  • Uw gegevens

  • Uw klacht

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.